Som ni kanske har hört och läst har Idrottonline och Svemo TA ingen kontakt mellan systemen längre, vilket gör registreringen av medlemskap något krångligare. Detta gör att medlemskap i föreningen måste läggas in manuellt av föreningsaktiva administratörer både i Idrottonline, eventuella medlemsregister i andra system samt i Svemo TA. Det gör att det har blivit merarbete för föreningen att hantera som vi hoppas ändå skall flyta på bra för er medlemmar. OM vi mot förmodan (vi är ju trots allt mänskliga) skulle ha missat att registrera er inbetalning av medlemskap (som kan ske både via Swish, i GoBraap eller via bankgiro), var vänlig att hör av er till oss på info@bmkuddevalla.se och meddela betaldatum. Då kan vi checka kontot och lägga in för att öppna upp för er licenslösning i TA. Tack för er förståelse. <3
Medlemskap och licensöppning
- Inlägget publicerat:2026-05-30
